Thailand 51.163
Bangkok 5.962
Silom 188
Bang Rak 396
Pullman Bangkok Hotel G
Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vergelijk de deals van HotelsCombined met |
Toon plattegrond
World Travel Awards - Winnaar 2018

Miljoenen reizigers vertrouwen ons om de beste deals voor hun hotels te vinden

Pullman Bangkok Hotel G Hotel

188 Silom Road Bangrak 188 Silom Road Bangrak, Bangkok 10500, Thailand Toon plattegrond

Plattegrond
8,4
Uitstekend uit 955 beoordelingen
Kies reisdata
Aankomstdatum
Inchecken
Vertrekdatum
Check-out
Kamers en gasten
Gegarandeerd onze beste prijs
Wij doorzoeken de beste online reissites om voor jou de beste prijs te vinden

...en nog veel meer!

Info over Pullman Bangkok Hotel G

In Bangkok ligt het Pullman Bangkok Hotel G en het ligt op 10 minuten lopen van bezienswaardigheden, zoals Si Lom en Patpong. Dit stijlvolle hotel biedt een buitenzwembad, een sauna en een balzaal.

Dit hotel heeft 5 sterren, valet parkeren, een zonnedek en een 24-uurs roomservice. Gasten kunnen ontspannen in de jacuzzi, of met een massage.

Elke stijlvolle kamer in het Pullman Bangkok Hotel G heeft een koelkast en een minibar en de badkamers bieden slippers en badjassen. Alle hebben mineraalwater, films op aanvraag en een zithoek in de kamer.

Het restaurant bij het Pullman Bangkok Hotel G serveert Aziatische en Chinese gerechten in een romantisch setting. Iedere avond kunnen gasten relaxen in de gezellige loungebar. Gasten van het hotel kunnen in de ontbijtzaal genieten van een dagelijks ontbijt of ontbijten in een van de bekende eetgelegenheden in de buurt.

De populaire bezienswaardigheden van Bangkok zijn in de nabijheid van het Pullman Bangkok Hotel G. Ook MahaNakhon is op 5 minuten afstand. Het hotel is een korte wandeling van Sala Daeng BTS Skytrain Station.

Uitstekend 8,4
955 beoordelingen

Hotelvoorzieningen

Diensten

Business center, Wekkerdienst, Dagelijkse kamerreiniging, Fax/scanner, Conciërge service, Wisselkantoor op terrein, Wasservice, Vergader-/ feestzaal, Mini-markt op locatie, Speciale dieetmenu's (op aanvraag), Contactloos in- en uitchecken, Tourbalie, Wellness, Sleuteltoegang, Schoonheidssalon, 24-uurs beveiliging, Luchthavenvervoer (tegen vergoeding), Oppasservice (tegen vergoeding), Pendeldienst (gratis), Bruiloft, Ticketservice

Beleid

Huisdieren niet toegestaan

Algemeen

Wijnglazen, Pinnen op het terrein, Waterkoker, Exclusieve lounge toegang, Verenkussen, Brandblusser, Cadeauwinkel, Wasserij, Strijkservice, Flat-screen TV, Gratis toiletartikelen, Schoenpoets, Winkels (op locatie), Roomservice, Rookalarm, Hardhout- of parketvloeren, Hypoallergeen, Hypoallergeen kussen, Sociale afstand in eetruimtes, Sociale afstandsregels, Accommodatie wordt schoongemaakt door professionele schoonmaakbedrijven, Protocol actief om de gezondheid van gasten te controleren, Hot tub, iPhone-dock, Buitenzwembad, Keycard toegang, CCTV in gemeenschappelijke ruimtes, Kindermaaltijden, Kindvriendelijk buffet, Restaurant, Bar/Lounge, Handreiniger in gastenverblijven en essentiële ruimtes, Express check-out, Haardroger, Kluisjes, Kabel of satelliet tv, Maakt gebruik van schoonmaakchemicaliën die effectief zijn tegen corona, Airconditioning, Kranten, Kussen geen veren, Gastenaccommodatie wordt gedesinfecteerd tussen verblijven, Gastenaccommodatie afgesloten na schoonmaak, Het servies en ander tafelgerei is grondig gereinigd, Broekpers, Eten kan direct aan gastenkamers worden geleverd, Gratis parkeren, Badhanddoeken, Personeel geeft gehoor aan alle door de locale overheid uitgezette veiligheidsmaatregelen, Zwembad met uitzicht, Koffiebar, Badjas, Privé-badkamer, Privé in-/uitchecken, 24-uurs receptie, Aparte rookruimte aanwezig, Opslagruimte beschikbaar, Privéparkeerplaats, Spa en wellnesscentrum, Radio, Niet-rokers kamers beschikbaar, Terras/Patio, Rolstoelvriendelijk, Strandhanddoeken, Beddengoed, Handdoeken, Kluis, Zithoek, Lift, Minibar, Shampoo, Pool bar, Douche, Strijkijzer en -plank, Badmuts, Toegankelijk per lift, Adapter, Pantoffels, Eerstehulpkit, Smartphone, Stopcontact bij het bed, Slaapbank, Wekker, Solarium, Geluiddempende kamer, Bad, Geluidsisolatie, Body zeep, Fles water, Ontbijt in de kamer, Bruidssuite, Thee/koffiezetapparaat, Telefoon, Tapijt, Tegelvloer/marmeren vloer, Koelkast, Toilet, Toiletpapier, Kluis, Sauna, Hoge kinderstoel, Tandenborstel, Uitzicht over de stad, Kledingrek, Vuilnisbakken, Droger, Televisie, Bovenste verdiepingen bereikbaar met lift, Conditioner, Parkeerservice, Bureau, Eetruimte, VIP-kamervoorzieningen, Eettafel, Inloopdouche, Kledingkast

Internet

Wifi-bereik in alle ruimtes, Gratis Internet, Gratis wifi

Activiteiten

Speelkamer, Fitnesscentrum, Massage, Bibliotheek

Aankomstdatum

Vanaf 02:00 p.m.

Vertrekdatum

Tot 12:00 p.m.

Pullman Bangkok Hotel G beoordelingen

Pullman Bangkok Hotel G
8,4
Uitstekend
uit 955 beoordelingen

Samenvatting beoordelingen

  • Hygiëne 8.5
  • Comfort 8.5
  • Locatie 8.7
  • Services 8.2
  • Personeel 8.7
  • Waar voor je geld 7.9

Recente beoordelingen over Pullman Bangkok Hotel G

  • wu.jensen

    Individuele reizigers

    May 2018

    Geverifieerd Verblijf

    Clean & Friendly

    Happy & Satisfied.

    7,9
  • Chai S

    Feb 2018

    Geverifieerd Verblijf

    Good Hotel

    Friendly and helpful staff, quick and easy check-in, clean and nice rooms, Pullman makes you feel welcome during your first days in Thailand. Didn't get to try any of the restaurants, but what we've tasted from the roomservice was good but as usual a bit expensive. FoodPanda turned out a true solution and works exceptionally well, delivery guy is accompanied by someone of the hotel and roomservice brought us plates and cutlery. For the more active guests, streetfood is never far away and there are many good restaurants in the area. Overall it is a good stay and I will recommend. I am not sure if I will stay here again though since there are several other accor properties in the city. Pool is extremely small. I would consider the area crowded when there are more than 6 people.

    8,5
  • Nikos

    Individuele reizigers

    Jan 2018

    Geverifieerd Verblijf

    JUST OK . I WILL NOT BOOK AGAIN

    3RD TIME I STAYED IN THIS HOTEL AND WAS THE WORST. WHEN I ARRIVED THE MAN IN THE RECEPTION TOLD ME THAT THE ROOM I HAD BOOKED WAS FULLBOOKED AND I HAD TO PAY A DIFFERNCE FOR HAVE AN UPGRATEDED ROOM ...I BOOKED 3 MONTHS BEFORE MY ARRIVED THERE !!! FINALY HE FOUNDED A ROOM BUT I HAD TO WAIT 3 HOURS FOR GET IN ...

    7,3